سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا آموزش خصوصی مکالمه زبان ؟

مکالمه یکی از چهار مهارت اصلی در زمینه یادگیری زبان است. مکالمه یک مهارت تعاملی بین دو نفر یا بیشتر است. بدون داشتن مهارت مکالمه صحیح، می‌توان گفت که یادگیری به طور کامل انجام نشده است. تصور کنید که بنابر شرایطی برای مدت کوتاهی مجبور به مسافرت به خارج از کشور شده‌اید. قرار است آنجا چگونه مکالمه داشته باشید؟ زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های مکالمه در آموزشگاه‌ها را ندارید؟ شرکت کردن در کلاس به همراه زبان‌آموزان دیگر، باب میل شما نیست؟ ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم! شرکت کردن در کلاس‌های آموزش خصوصی مکالمه زبان تحت نظر مدرسین مجرب!

آموزش خصوصی مکالمه زبان برای افرادی مناسب است که زمان کافی برای شرکت کردن در کلاس‌های آموزشگاهی را ندارند و ترجیح می‌دهند در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین مطلب را یاد بگیرند. در اینجا به چند مورد از فواید آموزش خصوصی مکالمه اشاره می‌کنیم. زیرا که آموزش خصوصی بالاترین بازدهی را دارد. همچنین تاثیرات مثبت بسیار زیادی بر روی سطح دانش زبان‌آموز دارد.

تدریس زبان خصوصی سوئدی

در تمام آموزشگاه‌ها، در ابتدا از متقاضیان یک آزمون تعیین سطح گرفته میشود تا مشخص شود سطح دانش آن‌ها بر چه اساس است. ولی نمیتوان گفت که این آزمون کاملا درست است زیرا که شرایط بسیاری می‌تواند بر روی نتیجه تاثیر بگذارد و آن را دستخوش تغییر کند. در حات کلی کلاس مکالمه کمی تعریف نشده است! قرار است چه مباحثی در یک کلاس مکالمه پوشش داده شود؟ قرار است چه مطالبی را در چنین کلاسی آموخت؟ همیشه مکالمه به زبان دیگر، کمی سخت است. در برخی موارد نیز بسیاری از افراد خجالت می‌کشند به زبان دیگری در جمع صحبت کنند و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند. در خصوص مزایای آموزش خصوصی مکالمه زبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

در آموزش خصوصی مکالمه زبان برای افراد مختلف، بر اساس نیاز زبان‌آموز تدریس می‌شود

در چنین سیستمی، مدرس در ابتدا سطح سواد زبان‌آموز را می‌سنجد و  بر اساس آن تصمیم می‌گیرد که بر اساس نیازهای او، چه منابعی برای تدریس لازم است. سپس، برنامه‌ای که بتواند در آن، تمامی مواردی که نیاز است، از قبیل نحوه تلفظ، نوبت گیری در مکالمه و غیره را تنظیم می‌کند. این برنامه‌ریزی منحصرا برای یک زبان‌آموز خاص تنظیم می‌شود زیرا که نیاز هر فرد با فرد دیگری متفاوت است. ممکن است شخصی لهجه را به خوبی یاد بگیرد و بیان کند، ولی فرد دیگری نیاز به کار کردن و تمرین بیشتر و حتی راهنمایی بیشتری داشته باشد. ممکن است فردی به راحتی و بسیار روان کلمات را ادا کند، در حالی که برخی دیگر نیاز به آموزش بیشتری برای بالا بردن مهارتشان داشته باشند. بنابراین چنین مهارتی را در یک سیستم آموزش خصوصی بهتر می‌توان دنبال کرد تا در یک کلاس آموزشی با زمان محدود و تعداد زیادی از زبان‌آموزان.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تمرکز منحصرا بر روی مکالمه، همچنین روان و صحیح صحبت کردن است.

مزیت آموزش خصوصی مکالمه این است که تمرکز مدرس و زبان‌آموز منحصرا بر روی مکالمه و تمامی مسائل پیرامون آن است. این یک روش بسیار عالی برای پیشرفت در مکالمه است. زمان کافی در چنین کلاسی که مختص به یک نفر است باعث می‌شود تمرین و تکرار به حد کافی صورت بگیرد و تمامی اشکالات بر‌طرف شود. هر ساختار اشتباهی در جملات تصحیح می‌شود و همین کمک بزرگی بهزبان‌آموز خواهد بود. همین تمرین و تکرارهایی که صورت می‌گیرد، باعث افزایش مهارت مکالمه در زبان‌آموز می‌شود.

دایره واژگانی زبان‌آموز افزایش می‌یابد

در چنینی سیستمی، از آنجا که تمرکز زبان‌آموز بالا بوده و علاقه به یادگیری در او بسیار زیاد است، از میان موضوعاتی که برای مکالمه پیشنهاد می‌شود، واژگان مفید زیادی توسط مدرس ارائه می‌شود که باعث افزایش دایره واژگانی زبان‌آموز می‌شود. به علت تمرکز بالا، این واژگان در حافظه‌ی زبان‌آموز می‌نشینند و او به راحتی در زمان‌های دیگری می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد. البته این هنر مدرس است که چه واژگانی به کار ببرد و چگونه کلاس را به نحوی جذاب و گیرا برای فراگیر قرار بدهد که بالاترین بازدهی را دریافت کند.