سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان خصوصی شرایط تنش زا بسیار کمتر

زمان و محل برگزاری کلاس در آموزش خصوصی زبان به صورت توافقی است

یک مزیت در روش آموزش خصوصی زبان این است که ساعت و محل برگزاری کلاس با توافق زبان‌آموز و مدرس انجام میشود.

توجه مدرس کاملا به یک نفر است

ممکن است بسیاری از آموزشگاه‌ها کلاس‌هایی را برگذار کنند که تعداد زبان‌آموز کمی در آن شرکت داشته باشند. ولی مسئله اینجاست که توجه به صورت کامل به فرد خاصی نیست و زمان کلاس بین چند نفر تقسیم می‌شود. سطح زبان‌آموزان دقیقا یکسان نخواهد بود و برخی قوی‌تر و برخی ضعیف‌تر خواهند بود. در چنین شرایطی ممکن است فردی که دانش کمتری دارد اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و فضای کلاس برایش آزاردهنده باشد. این هنر مدرس است که کلاس را به نحوی مدیریت کند که برای همه جذاب بوده و بازدهی کافی را داشته باشد.

چنین مشکلاتی در آموزش خصوصی زبان وجود نخواهد داشت. چرا که توجه مدرس فقط بر روی یک زبان‌آموز بوده و او خود را با افراد دیگری مقایسه نمی‌کند. در چنین شرایطی زبان‌آموز با تمرکز کامل و خیال راحت به یادگیری میپردازد و بازدهی بالایی خواهد داشت.

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

در آموزش زبان خصوصی شرایط تنش‌زا بسیار کمتر است

در یادگیری فردی با همراهی یک مدرس خوب و صبور، شرایط یادگیری بسیار ساده بوده و فضای دوستانه و راحتی برای یادگیری حاکم خواهد بود. به این معنا که فراگیر به خوبی بر روی مباحث تمرکز کرده و یادگیری بهتر و موثرتری خواهد داشت. اگر فراگیر شخصیت خجالتی و عصبی در کلاس آموزشگاهی داشته باشد، راه حل، آموزش خصوصی زبان است. در چنین شرایطی یک مدرس خوب می‌تواند بهترین نتیجه را برای چنین زبان‌آموزی فراهم کند.

تدریس خصوصی زبان سوئدی

زبان‌آموز به میزان مطالبی که یاد گرفته است، پول پرداخت می‌کند

بر خلاف آموزشگاه‌ها که یک برنامه تنظیم شده دارند و بر اساس آن باید پیش بروند و همه باید هزینه یکسانی پرداخت کنند، حتی اگر یادگیری کاملی نداشته باشند، هزینه آموزش خصوصی زبان به صورت توافقی و بر اساس مطالب ارائه شده است.

گاهی ممکن است شما در طول دوره یک کلاس آموزشگاهی مریض باشید و نتوانید در آن جلسه از کلاس به هر دلیلی شرکت کنید. آموزشگاه هرگز پول آن جلسه را به شما پس نخواهد داد. ولی در آموزش خصوصی زبان شما می‌توانید شرایطتان را با مدرس در میان گذاشته و کلاس را به روز دیگری موکول کنید.

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

در آموزش خصوصی زبان سوالات بیشتری می‌توان پرسید

در یک جلسه از کلاس آموزشگاهی به علت زمان محدود و تعداد زیاد زبان‌آموزان، فرصت سوال پرسیدن به دفعات، وجود ندارد. اگر شخصی هم شروع به پرسیدن سوال کند، در نهایت صدای اعتراض دیگر زبان‌آموزان بلند خواهد شد. زمان کافی برای سوال پرسیدن به دفعات در یک جلسه در روش آموزش خصوصی زبان را می‌توان یکی از مزیت‌های بزرگ این روش به شمار آورد. هر سوالی در رابطه به درس که ذهن زبان‌آموز را مشغول می‌کند، در همان لحظه می‌تواند بپرسد و مشکل را بر‌طرف کند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزش خصوصی زبان بسیار به صرفه است

کلاس‌های خصوصی آنطورها هم که همه فکر می‌کنند گران قیمت نیستند. در سیستم آموزش خصوصی زبان در مدت زمانی کوتاه حجم وسیعی از مطالب گفته می‌شود. این در حالی است که در آموزشگاه‌ها با برنامه‌های ترمیک، یک کتاب و نکته‌های آن را در چند ترم متوالی تدریس می‌کنند. این فرآیند زمان بسیار زیادی را از زبان‌آموز می‌گیرد. همچنین بابت هر ترم باید پول زیادی پرداخت کند.

با کمی تفکر، به خوبی می‌توان دریافت که با توجه به مواردی که گفته شد، آموزش خصوصی زبان روشی بسیار مقرون به صرفه است. روشی است که می‌توان در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرده و نتایج خوبی بر جای خواهد گذاشت. موسسه زبان های خارجی آلپیدا این امکان را فراهم کرده است تا هرکس فراخور شرایطش، انواع زبان‌های خارجی را زیر نظر مدرسین مجرب در سیستم آموزش خصوصی تجربه کند. با آلپیدا همراه باشید.